شناسهٔ خبر: 25634 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست راهداری استان قم خبر داد:

عملیات بهسازی قطعه یک محور قم-سفلچگان، راهجرد

داود طلوعی سرپرست مدیریت راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان قم گفت: طول مسیر در حال بهسازی قطعه یک محور قم-سلفچگان، راهجرد ۱۷ کیلومتر و و عرض متوسط آن ۸ متر است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قم، داود طلوعی سرپرست مدیریت راهداری استان از اجرای عملیات بهسازی قطعه یک محور قم-سلفچگان راهجرد خبر داد و گفت: طول مسیر در حال بهسازی قریب ۱۷ کیلومتر (از کیلومتر ۸ الی ۲۵ باند رفت) که از دیماه سال گذشته عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

وی بازه زمانی اتمام این پروژه را حداکثر تا پایان شهریور ماه امسال عنوان کرد و افزود: مبلغ کلی قرار داد بهسازی محور قم-سلفچگان راهجرد یکصد و شصت میلیارد ریال و در قالب ۵ قطعه اجرایی شده است.

طلوعی طول کلی مسیر بهسازی این محور را بالغ بر ۴۴ کیلومتر در دو باند رفت و برگشت عنوان نمود و توضیح داد:  عملیات اجرایی بهسازی ۴ قطعه از این پروژه به اتمام رسیده که انشااله قطعه یک نیز تا پایان شهریور ماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

سرپرست راهداری استان قم روند اجرایی پروژه را مناسب ارزیابی نمود و تاکید کرد: با توجه به ترافیک سنگینی که غالبا بر این محور حاکم است، رعایت جوانب ایمنی از طرف رانندگان محترم امری الزامی و ضامن سفری ایمن است.

نظر شما